Izaberi online, preuzmi u radnji
Ne propusti priliku da iskoristiš sve pogodnosti lake i brze kupovine putem sjajne opcije Izaberi online, preuzmi u radnji.
Naruči sve što želiš online, a porudžbinu preuzmi u odabranoj radnji
U samo nekoliko jednostavnih koraka izvrši rezervaciju, ili kupi željene proizvode online, i preuzmi ih u radnji koju odabereš, bez ikakvih dodatnih troškova. Sve to bezbedno i efikasno, u roku od nekoliko sati i u skladu sa radnim vremenom odabrane radnje.
Koje su prednosti usluge Izaberi online, preuzmi u radnji?
Ne samo da nećeš morati da čekaš dostavu, već ti nudimo i:
-
Mogućnost preuzimanja poručenih proizvoda veoma brzo, za samo nekoliko sati od momenta poručivanja.
-
Preuzimanje porudžbine bez dodatnih troškova i troškova dostave.
-
Podizanje paketa u odabranoj WinWin radnji u vreme kada tebi najviše odgovara, tokom radnog vremena prodavnice.
-
Jednostavno odustajanje od kupovine ako se predomisliš.
U 7 jednostavnih koraka do brzog preuzimanja porudžbine
Na svakoj stranici proizvoda možeš pronaći jasnu informaciju da li je odabrani proizvod dostupan za preuzimanje u prodavnici.
Da bi se pristupilo ovom jednostavnom načinu poručivanja proizvoda, potrebno je da ispratiš sledećih nekoliko koraka:
-
1.
Nađi proizvod koji želiš da kupiš i koji je dostupan za kupovinu putem usluge Izaberi online, preuzmi u radnji i dodaj ga u korpu.
-
2.
Nakon pregleda sadržaja korpe, klikni na dugme "Idi na kasu".
-
3.
U skladu sa tim da li kupuješ kao registrovani član ili kao gost, izaberi željenu opciju i nastavi sa poručivanjem klikom na dugme "Prijava" ili "Nastavi".
-
4.
Prilikom izbora načina dostave označi radnju u kojoj ti odgovara da preuzmeš porudžbinu.
-
5.
Odaberi adresu ako si registrovani član ili upiši svoje podatke, koji će se naći na računu, a koji dobijaš u radnji prilikom preuzimanja porudžbine.
-
6.
Odaberi način plaćanja: gotovinom u radnji ili online karticom ili putem IPS QR koda.
-
7.
Nakon dobijanja potvrdnog mejla da je tvoja porudžbina spremna, očekujemo te u odabranoj radnji gde možeš preuzeti svoj paket.
Sve što treba da znaš o preuzimanju proizvoda kupljenih putem usluge Izaberi online, preuzmi u radnji:
1. Da li postoji određeni rok za preuzimanje porudžbine?
Rok za preuzimanje poručenih proizvoda je 5 radnih dana nakon dobijanja mejla da je tvoja porudžbina spremna.
2. Da li može neko umesto mene da preuzme porudžbinu u odabranoj prodavnici?
Ukoliko se odlučiš da paket preuzme neko drugi umesto tebe, obavezno je da kod sebe ima Ugovor o prodaji na daljinu.
3. Kada se može preuzeti porudžbina u radnji?
Porudžbinu možeš preuzeti nakon što dobiješ potvrdni mejl da je tvoja porudžbina spremna. Preuzimanje možeš izvršiti bilo kada tokom radnog vremena odabrane radnje.
4. Na kom mestu mogu preuzeti svoju porudžbinu?
Preuzimanje porudžbina se vrši na posebno označenom mestu u prodavnici koja je prethodno odabrana prilikom poručivanja, tj. pri kupovini putem usluge Izaberi online, preuzmi u radnji.
Često postavljana pitanja o usluzi Izaberi online, preuzmi u radnji u WinWin-u:
1. Mogu li da poručim bilo koji proizvod online i da ga podignem u radnji?
Možeš poručiti svaki proizvod koji pored dugmeta "Dodaj u korpu" ima naznaku da je "Dostupno u radnjama".
2. Da li je moguće otkazati porudžbinu ukoliko se predomislim?
Porudžbina se može otkazati bez ikakvih problema. Potrebno je da nam pošalješ e-mail na adresu web@winwin.rs u okviru koga treba proslediti i Ugovor o prodaji na daljinu. Isti možeš pronaći u mejlu kojim je potvrđeno da je tvoja porudžbina spremna.
3. Kakva je procedura ako u radnji, prilikom preuzimanja porudžbine, primetim da je kupljeni proizvod nekompletan ili ima oštećenje?
Ukoliko dođe do ovakve situacije, odmah se može izvršiti zamena pod uslovom da je u radnji dostupan isti model uređaja. U slučaju da je odgovarajući uređaj raspoloživ u drugim radnjama, na raspolaganju je više mogućnosti - možeš lično preuzeti uređaj u nekoj od radnji, naknadno preuzeti uređaj u inicijalno odabranoj radnji ili da se odlučiš za dostavu uređaja na tvoju adresu.
4. Na koji način mogu da izvršim reklamaciju uređaja kupljenih putem usluge Izaberi online, preuzmi u radnji?
Reklamaciju kupljenih uređaja možeš izvršiti u roku od 24 h nakon preuzimanja svoje porudžbine ukoliko primetiš da preuzeti uređaj ima oštećenja. Potrebno je isti vratiti u radnju odakle je preuzet, uz posedovanje Ugovora o prodaji na daljinu ili fiskalnog računa.
5. Da li postoji mogućnost odustajanja od kupovine ako je porudžbina preuzeta?
Da, moguće je odustati od kupovine čak i ako su uređaji već preuzeti. Rok za odustanak od kupovine je 15 dana, u okviru kojih je potrebno da proizvod, ili vratiš u radnju iz koje je preuzet, ili nam ga dostaviš putem kurirske službe i to na neku od adresa navedenih na obrascu o odustanku od ugovora. Za bilo koju od mogućnosti da se odlučiš, važno je da uz uređaj koji je predmet povrata dostaviš i Ugovor o prodaji na daljinu, kao i popunjen obrazac o odustanku od ugovora.
6. Da li mogu da poručim više artikala u istom trenutku?
Naravno, putem usluge Izaberi online, preuzmi u radnji možeš poručiti više proizvoda, ali je važno da svaki od njih ima oznaku da je dostupan za kupovinu putem ove usluge. Uz svaki proizvod koji ima ovu mogućnost se nalazi i jasna oznaka za to, kao i opcija za proveru u kojim radnjama se dati proizvod može preuzeti. Ukoliko se u istoj narudžbini nađu artikli koji nisu obeleženi za preuzimanje u radnji, ili se nalaze u različitim radnjama, kreiranje porudžbine za preuzimanje u jednoj radnji neće biti moguće. U tom slučaju preporučujemo da se kreiraju odvojene porudžbine za željene proizvode koje možeš preuzeti u različitim radnjama ili deo robe poručiti za dostavu na kućnu adresu. Zaboravi na čekanje dostave jer sada tvoja porudžbina iz WinWin-a može biti kod tebe veoma brzo - Iskoristi sve pogodnosti lake i pouzdane kupovine uz uslugu Izaberi online, preuzmi u radnji.