Reklamacije
Poštovani kupci,
U skladu sa važećim Zakonom o zaštiti potrošača (u daljem tekstu: Zakon) Win Win odgovara za bilo kakvu nesaobraznost proizvoda koje prodaje u periodu od dve godine od trenutka vaše kupovine. Potrošač je fizičko lice koje na tržištu pribavlja robu ili usluge u svrhe koje nisu namenjene njegovoj poslovnoj ili drugoj komercijalnoj delatnosti.
Zakonska odgovornost Win Win-a ne postoji ako isporučena roba:
- odgovara opisu koji je dao prodavac i ima svojstva robe koju je prodavac pokazao potrošaču kao uzorak ili model;
- ima svojstva potrebna za naročitu upotrebu za koju je potrošač nabavlja, a koja je bila poznata prodavcu ili mu je morala biti poznata u vreme zaključenja ugovora;
- ima svojstva potrebna za redovnu upotrebu robe iste vrste;
- po kvalitetu i funkcionisanju odgovara onome što je uobičajeno kod robe iste vrste i što potrošač može osnovano da očekuje s obzirom na prirodu robe i javna obećanja o posebnim svojstvima robe data od strane prodavca, proizvođača ili njihovih predstavnika, naročito ako je obećanje učinjeno putem oglasa ili na ambalaži robe.
Izuzetak se primenjuje na polovne proizvode za koje ste prilikom kupovine obavešteni o skraćenom roku za saobraznost koji u tom slučaju iznosi godinu dana.
Za tehničke podatke snimljene na računarima i drugim uređajima za skladištenje podataka Win Win ne preuzima odgovornost.
Garancija
Garancija je izjava proizvođača kojom se garantuje proširenje vaših prava u odnosu na zakonske norme. Informacije za realizaciju prava po garanciji obično se nalaze u originalnom pakovanju. Ukoliko proizvođač zahteva registraciju na određenom sajtu za ostvarivanje prava, dužnost potrošača je da postupi u skladu sa tim uputstvima.
Ako proizvođač za uređaje ne obezbeđuje posebne pogodnosti iznad zakonski predviđenih dve godine, nije obavezno izdavanje garantnog lista.
Uslove odgovornosti za skrivene nedostatke prema kupcima koji su pravna lica ili fizička lica koja robu pribavljaju radi obavljanja komercijalne delatnosti i rokove za izjavljivanje reklamacija uređuje Zakon o obligacionim odnosima ("Sl. list SFRJ" br. 29/78, 39/85, 45/89 - odluka USJ i 57/89, "Sl. list SRJ" br. 31/93, "Sl. list SCG" br. 1/2003 - Ustavna povelja i "Sl. glasnik RS" br. 18/2020).
Obratite pažnju prilikom kupovine da li je uređaj namenjen komercijalnoj upotrebi ili je isključivo predviđen za korišćenje u domaćinstvu.
Postupak reklamacije
Potrošač izjavljuje reklamaciju radi ostvarivanja prava po osnovu saobraznosti, garancije, pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka lično u bilo kom od naših maloprodajnih objekata.
U svakom našem maloprodajnom objektu postoji posebno određeno i obeleženo mesto i osobe zadužene za reklamacije kojoj se potrošač može obratiti i izjaviti reklamaciju.
Obaveza potrošača jeste da prilikom izjavljivanja reklamacije priloži račun, kopiju računa, ugovor o prodaji na daljinu ili bilo koji drugi dokaz o kupovini, kao i da preda uređaj u bilo kom maloprodajnom objektu ukoliko nije u pitanju uređaj bele tehnike. Pre predaje uređaja na reklamaciju potrebno je izvaditi sve kartice korisnika (SIM, SDD i sl.), futrole, maske, torbe i sve ostalo što nije predmet reklamacije. Ukoliko je nešto naknadno kupljeno i ugrađeno u sam uređaj, dužni ste da to predočite prilikom izjavljivanja reklamacije.
Za uređaje bele tehnike:
- U slučaju da je u pitanju bela tehnika, UREĐAJI SE NE DONOSE u maloprodajni objekat već potrošač može reklamaciju izjaviti na sledeće načine:
- pozivanjem broja: 011 3 713 713
- slanjem e-mail-a na mail: reklamacijeww@winwin.rs
- Win Win će poslati servisera na adresu potrošača kako bi se utvrdilo da li je reklamacija osnovana.
VAŽNA NAPOMENA: Obratite pažnju na uslove koje proizvođač propisuje u garantnom listu izdatom za ispravno funkcionisanje stvari u periodu dužem od 2 (dve) godine jer je moguće da kao poseban uslov koji kupac mora da poštuje bude navedeno i čuvanje ambalaže ili registracija na sajtu.
Prilikom izjavljivanja reklamacije u toku perioda odgovornosti za nesaobraznost, treba da se izjasnite o Vašem zahtevu za rešavanju iste. Prema odredbama Zakona o zaštiti potrošača, imate pravo da birate da li će se nesaobraznost otkloniti opravkom ili zamenom. Ukoliko nije moguće otklanjanje nesaobraznosti opravkom ili zamenom, odnosno ukoliko bi to predstavljalo nesrazmerno opterećenje za prodavca, imate pravo da zahtevate umanjenje cene ili raskid ugovora o prodaji.
U periodu od 6 meseci od kupovine uređaja, imate pravo da birate da li će se nesaobraznost otkloniti zamenom, odgovarajućim umanjenjem cene ili da izjavite da raskidate ugovor. Ako se nesaobraznost pojavi u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na potrošača, otklanjanje nesaobraznosti moguće je opravkom uz izričitu saglasnost potrošača.
Potrošač ne može da raskine ugovor ako je nesaobraznost robe neznatna.
Ukoliko reklamaciju ulažete nakon isteka perioda odgovornosti za nesaobraznost, ističete zahtev u skladu sa garantnom izjavom koju posedujete.
Nakon što izjavite reklamaciju na jedan od predviđenih načina i dostavite dokaz o kupovini i uređaj (osim u slučaju bele tehnike) dobićete pisanu potvrdu ili elektronskim putem će Vam biti potvrđen prijem reklamacije, odnosno saopšten broj pod kojim je Vaša reklamacija zavedena u evidenciji primljenih reklamacija. Nakon toga, Win Win o svom trošku iz maloprodajnog objekta šalje reklamiranu robu u ovlašćeni servis koji je jedini merodavan da proceni da li je roba saobrazna ugovoru ili nije. Ako se reklamacija ulaže za veće uređaje bele tehnike, ovlašćeni servis će o trošku Win Win-a izaći na teren radi utvrđivanja nesaobraznosti i eventualne popravke. Nakon prijema nalaza od strane ovlašćenog servisa, a u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskm putem ćemo Vam odgovoriti na izjavljenu reklamaciju.
U slučaju da se reklamacija prihvata, ista će biti rešena u periodu od 15 dana od dana podnošenja reklamacije, odnosno u periodu od 30 dana od dana podnošenja reklamacije ukoliko je u pitanju tehnička roba u skladu sa Vašim zahtevom. Uređaje pristigle sa servisa, a za koje je reklamacija prihvaćena, Win Win vraća potrošaču. Potrošač je dužan da svoj uređaj preuzme ili omogući njegovo dostavljanje najkasnije u roku od 30 dana od trenutka kada je dobio obaveštenje da je roba popravljena i spremna za preuzimanje - isporuku. Nakon isteka tog perioda, smatraće se da se potrošač na nesumnjiv način odrekao prava svojine na uređaju te isti prelaze u svojinu Win Win-a u skladu sa Zakonom o osnovama svojinskopravnih odnosa ("Sl. list SFRJ" br. 6/80 i 36/90, "Sl. list SRJ" br. 29/96 i "Sl. glasnik RS" br. 115/2005 - dr. zakon).
Ako se reklamacija ne prihvata (npr. slučajevi fizičkog oštećenja ne spadaju u nesaobraznost ili neadekvatnog korišćenja), potrošač snosi troškove slanja robe na servis i troškove dijagnostike kvara prema cenovniku ovlašćenog servisa.
Pravo na reklamaciju i besplatno servisiranje od strane Win Win-a, potrošač gubi u slučaju neadekvatnog rukovanja uređajem i njegovim korišćenjem koje nije u skladu sa uputstvom za upotrebu, kao i u slučaju da su vršene bilo kakve popravke ili pokušaji popravki od strane neovlašćenih lica.
Posle isteka zakonskog roka saobraznosti robe (2 godine), potrošač je sam odgovoran za slanje robe na servis i snosi troškove slanja, primanja robe i popravke. Spisak servisa možete naći na sajtu davaoca garancije.
Win Win će rado izaći u susret potrošačima i pomoći im oko informacija o servisima posle isteka zakonskog perioda saobraznosti.
Ukoliko reklamacija potrošača bude odbijena, potrošač ima mogućnost da u roku od godinu dana od dana izjavljivanja reklamacije pokrene vansudski postupak rešavanja potrošačkog spora pred nadležnim telom imenovanim od strane Ministarstva trgovine u skladu sa Zakonom.
Mail adresa za prijem predloga za pokretanje postupka vansudskog rešavanja spora i ostalih zahteva koji se odnose na taj postupak je medijacijaww@winwin.rs.