Načini isporuke

Procedura za pregled uređaja pri isporuci

Molimo Vas da neposredno pre potpisivanja dokumenta o primopredaji, detaljno pregledate uređaj. Ukoliko primetite bilo kakva oštećenja, obavezno ih zabeležite u zapisnik koji vam dostavlja kurir. U slučaju oštećenja, neophodno je da se odmah, ili najkasnije u roku od 24 sata, obratite službi za reklamacije Win Win-a putem telefona na broj 011/3-713-713, izaberite opciju 3, ili putem e-maila na adresu reklamacijeww@winwin.rs. Naknadne reklamacije izjavljene posle navedenog roka neće biti prihvaćene. Takođe, imate pravo da odbijete prijem uređaja koji ima vidljiva fizička oštećenja.

Uslovi isporuke na teritoriji Srbije

Dostava naručenih proizvoda vrši se unutar granica Republike Srbije preko kurirske službe. Troškovi dostave variraju u zavisnosti od tipa proizvoda koji se naručuje i njih snosi sam kupac. Konačan iznos troškova dostave saznaćete tokom procesa kupovine, prilikom dodavanja proizvoda u korpu. Rok za isporuku, koji se kreće od 3 do 5 radnih dana, zavisi od dostupnosti proizvoda i naših operativnih mogućnosti. Dostave se realizuju radnim danima do 16 časova.

Opcija preuzimanja „Kupite online, preuzmite u radnji“

Omogućavamo Vam da svoje online naručene proizvode preuzmete direktno u odabranoj prodavnici bez dodatnih troškova. Preuzimanje možete obaviti u radnom vremenu prodavnice koju ste odabrali, a rok za preuzimanje iznosi 5 radnih dana. Za više informacija posetite našu stranicu o usluzi Kupite online, preuzmite u radnji.

Ograničenja usluge dostave

Dostava se vrši isključivo unutar teritorijalnih granica Republike Srbije, izuzev Kosova i Metohije. Dostava van granica Srbije nije moguća.

© Win Win 2024. Sva prava zadržana